Shop More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
June 30, 2006
Image Size
356 KB
Resolution
410×179
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,276
Favourites
46 (who?)
Comments
36
Downloads
68
×
Thundaga-doken by anime-palace-ping Thundaga-doken by anime-palace-ping
Yay for the first scrap of inspiration I've had in a week or so!

I forgot how much I love Auron...


FFX is (c) SquareSoft/Enix.
Bow.
Add a Comment:
 
:iconmidnightdamsel:
MidnightDamsel Featured By Owner Nov 1, 2012  Hobbyist Photographer
hahaha that is soooo like Jecht!! really liked it xDD
Reply
:iconblufire1992:
Blufire1992 Featured By Owner Feb 13, 2012  Student Writer
this was epic... and surprisingly... my First run of FFX Kimahri learned Thundaga and all the third level spells before Lulu... but Lulu learned Ultima
Reply
:iconanime-palace-ping:
anime-palace-ping Featured By Owner Feb 18, 2012  Hobbyist Artisan Crafter
:D
Man, I haven't played in so long I don't know who learned what lol
Reply
:iconyvannairie:
YvannaIrie Featured By Owner Sep 5, 2009  Hobbyist Digital Artist
...... bwahahahaha xDD<3
Though, this DID remind me of how horridly I've been failing at building Auron's stats... damn you standard grid =_=
Anyhoo, awsome xD Made me fangirl<3
Reply
:iconanime-palace-ping:
anime-palace-ping Featured By Owner Sep 10, 2009  Hobbyist Artisan Crafter
Ta-da! Mission accomplished! XD
Reply
:iconblossomage:
BlossoMage Featured By Owner May 22, 2008  Student Digital Artist
The reference to the Sphere Grid wa brilliant! This is too good!! XD
Reply
:iconanime-palace-ping:
anime-palace-ping Featured By Owner May 25, 2008  Hobbyist Artisan Crafter
Thanks! ^_^
Reply
:iconcybele-sabazius:
Cybele-Sabazius Featured By Owner Feb 5, 2008
XD!!!!!

Generally any time someone finishes their side of the grid, I send them on Rikku's path (Speed + 4's galore ftw!!!). In Rikku's case, I put her on Wakka's section.

Though having Auron learn Ultima....heeheeheehee...
Reply
:iconanime-palace-ping:
anime-palace-ping Featured By Owner Feb 5, 2008  Hobbyist Artisan Crafter
Heehee, yeah. I need to relook at the game. I'm pretty sure nobody's heading in any useful direction...
Reply
:iconcybele-sabazius:
Cybele-Sabazius Featured By Owner Feb 5, 2008
I haven't checked my save file in a few years O_O...*forgets to turn off the rollercoaster in SH3...gets smacked by said rollercoaster...ARRGH*
Reply
Add a Comment: